Educational guide
IDENTIFYING DATA 2023_24
Subject MARKETING BY SECTOR Code 00503169
Study programme
Descriptors Credit. Type Year Period
6 Optional
Language
Castellano
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
Web http://
General description
Tribunales de Revisión
Tribunal titular
Cargo Departamento Profesor
Tribunal suplente
Cargo Departamento Profesor

Objetivos

Methodologies

Contents
Topic Sub-topic

Personalized attention

Assessment
  Description Qualification
Assignments
Extended-answer tests
 
Other comments and second call

Basic Aguirre García, M.S., Marketing en sectores específicos , PIRÁMIDE, 2000
Cubillo Pinilla, J.M; Cerviño Fernández, J., , Marketing sectorial, ESIC, 2008

Complementary Seisdedos, G., Como gestionar las ciudades del siglo XXI: del city marketing al urban management, Prentice-Hall, 2007
Desbordes, M.; Ohl, F.; Tribou, G., Estrategias del marketing deportivo: análisis del consumo deportivo, Paidotribo, 2001
Barrutia, J.J., Marketing bancario en la era de la información, PIRÁMIDE, 2002
Zeithalm, V.A.; Bitner, M. J. y Gremler, D.D., Marketing de servicios, McGRAW HILL, 2009
Calomarde, J.V. , Marketing ecológico, PIRÁMIDE, 2000
Mesonero, M.; Alcaide, J.C., Marketing industrial, ESIC, 2012
Keegan, W., Marketing internacional, Pearson, 2010
Rufín Moreno, R. Medina Molina, C., Marketing público, ESIC, 2012
Vázquez Casielles, R. y Trespalacios J.A., Marketing: estrategias y aplicaciones sectoriales, Cívitas, 1994
Lee, N.; Kotler, P., Social Marketing: Influencing Behaviors for Good , Sage Publications, 2007