Educational guide
IDENTIFYING DATA 2023_24
Subject STRATEGIC AND SECTORIAL MARKETING Code 00508104
Study programme
Descriptors Credit. Type Year Period
6 Compulsory CA
Language
Castellano
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
Web http://
General description
Tribunales de Revisión
Tribunal titular
Cargo Departamento Profesor
Tribunal suplente
Cargo Departamento Profesor

Competencias
Code  

Learning aims
Competences

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies  ::  Tests
  Class hours Hours outside the classroom Total hours
Personal tuition 4 8.5 12.5
 
 
Lecture 20.25 42.25 62.5
 
4.5 58 62.5
Objective multiple-choice tests 2.25 10.25 12.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies   ::  
  Description
Personal tuition
Lecture

Personalized attention
 
Description

Assessment
  Description Qualification
Supondrá el 30% de la calificación de la asignatura (con una ponderación en función de la asistencia y participación en clase entre 0,5 y 1,5).
Objective multiple-choice tests Supondrá el 70% de la calificación de la asignatura.
 
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Sources of information
Access to Recommended Bibliography in the Catalog ULE

Basic Kotler, P.; Lane, K.; Cámara, D. y Mollá, A. (2012), Dirección de Marketing, Pearson Prentice-Hall, Madrid
Munuera Alemán, J.L. y Rodríguez Escudero, A.I. (2012, 2ª ed.), Estrategias de marketing. Un enfoque basado en el proceso de dirección, Esic, Madrid
Aguirre García M.S. (2000), Marketing en sectores específicos, Pirámide, Madrid

Complementary Vázquez Burguete, J.L. y Placer Galán, J.L. (2000), Cinco temas de introducción al marketing público, J.L. Vázquez y J.L. Placer eds., León
Santesmases, M., Merino, M.J., Sánchez, J. y Pindado, T. (2009), Fundamentos de Marketing, Pirámide, Madrid
Marín Sánchez, C.E. y Pérez Cabañero, C. (2008), Fundamentos de marketing estratégico, Delta Publicaciones, Madrid
Lovelock, C. y Wirtz, J. (2008), Marketing de Servicios, 6ªEd., Pearson, Madrid


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