Educational guide
IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject CONSUMER BEHAVIOUR Code 00511011
Study programme
0511 - G.MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Descriptors Credit. Type Year Period
6 Compulsory Second First
Language
Castellano
Prerequisites
Department DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA
Coordinador
GONZÁLEZ FERNÁNDEZ , ANA MARÍA
E-mail amgonf@unileon.es
lgong@unileon.es
Lecturers
GONZÁLEZ FERNÁNDEZ , ANA MARÍA
GONZÁLEZ GUTIERREZ , LAURA
Web http://
General description
Tribunales de Revisión
Tribunal titular
Cargo Departamento Profesor
Presidente DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA PLACER GALAN , JOSE LUIS
Secretario DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA GUTIERREZ RODRIGUEZ , PABLO
Vocal DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA VAZQUEZ BURGUETE , JOSE LUIS
Tribunal suplente
Cargo Departamento Profesor
Presidente DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA MUÑIZ MARTINEZ , NORBERTO
Secretario DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA CERVANTES BLANCO , MIGUEL FRANCISCO
Vocal DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA SULE ALONSO , MARIA ARANZAZU

Competencias
Code  
A16270
A16277
B5094
B5096
B5105
B5108
C2

Learning aims
Competences
B5094
A16270
A16277
B5096
B5105
B5108
C2
A16270

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies  ::  Tests
  Class hours Hours outside the classroom Total hours
20 30 50
 
0 30 30
25 30 55
 
Lecture 0 0 0
 
Mixed tests 7 0 7
8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies   ::  
  Description
Lecture

Personalized attention
 
Description

Assessment
  Description Qualification
Mixed tests 50%
45%
 
Other comments and second call

Sources of information
Access to Recommended Bibliography in the Catalog ULE

Basic ALONSO RIVAS, J. y GRANDE ESTEBAN, I., Comportamiento del consumidor:decisiones y estrategias de marketing, 8ª ed. Esic, 2015
ARELLANO CUEVA, R.; MOLERO AYALA V. Y RIBERA CAMINO, J. , Conducta del consumidor, 3ª ed. Esic, 2013
ALCAIDE, J.C., DÍEZ, M., Customer Experience, 1ª ed. Esic., 2019

Complementary SOLOMON, M.R., Comportamiento del consumidor , 11ª ed. Adisson-Wesley , 2017
RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ, S., Consumidor consciente, 1ª ed. Esic, 2021
YAGÜEZ LORENZO, E. y MERINO SANZ, M.J., De la emoción a la compra, 1ª ed Esic, 2021
RUBALCABA, L y CORTIJO LARRIBA, L., Economía y gestión de la experiencia de cliente El nuevo desafío para la innovación empresarial, 1ª ed. Pirámide, 2020
ROVIRA, J., Persona, no consumidor, 1ª ed. Esic., 2017


Recommendations


Subjects that it is recommended to have taken before
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