Educational guide
IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject PUBLIC SECTOR MARKETING Code 00511036
Study programme
0511 - G.MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Descriptors Credit. Type Year Period
6 Optional First
Language
Castellano
Prerequisites
Department DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA
Coordinador
SANTOS GRANDA , SARA
E-mail ssang@unileon.es
pgutr@unileon.es
Lecturers
GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ , PABLO
SANTOS GRANDA , SARA
Web http://
General description
Tribunales de Revisión
Tribunal titular
Cargo Departamento Profesor
Presidente DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA VAZQUEZ BURGUETE , JOSE LUIS
Secretario DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA GONZALEZ FERNANDEZ , ANA MARIA
Vocal DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA RODRIGUEZ SANTOS , MARIA DEL CARMEN
Tribunal suplente
Cargo Departamento Profesor
Presidente DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA PLACER GALAN , JOSE LUIS
Secretario DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA MUÑIZ MARTINEZ , NORBERTO
Vocal DIREC.Y ECONOMIA DE LA EMPRESA SULE ALONSO , MARIA ARANZAZU

Competencias
Code  
A16274
A16277
B5103
B5105
C2
C4

Learning aims
Competences
B5105
A16274
A16277
B5103
C2
C4

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies  ::  Tests
  Class hours Hours outside the classroom Total hours
40 40 80
 
10 30 40
0 20 20
 
Lecture 0 0 0
 
6 0 6
Mixed tests 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies   ::  
  Description
Lecture

Personalized attention
 
Description

Assessment
  Description Qualification
Supondrá el 30% de la calificación de la asignatura (con una ponderación en función de la participación y asistencia a clase entre 0,5 y 1,5).
Mixed tests Supondrá el 50% de la calificación de la asignatura.
 
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Sources of information
Access to Recommended Bibliography in the Catalog ULE

Basic Vázquez, J.L. y Placer, J.L., Cinco temas de introducción al marketing público (2000), José Luis Vázquez, León
Barranco, F.J., Marketing político y electoral (2010), ESIC, Pozuelo de Alarcón

Complementary Rufín, R. y Medina, C., Marketing público (2012), ESIC, Pozuelo de Alarcón


Recommendations


Subjects that it is recommended to have taken before
PRINCIPLES OF MARKETING / 00511002